תקנון ותנאי שימוש באתר mybc.co.il

תקנון האתר:

האתר mybc.co.il, הינו אתר מכירות מקוון (קניון וירטואלי) מבית  wpexpress של רונן אבוטבול מ.ע 040121154  מרח’ יהושע ביצור 1, ירושלים . האתר מציע למכירה את האפשרות ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי שיהיה זמין להצגה וניהול בתוך מערכת ניהול ייעודית באתר .
התקנון נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות אולם הוא מכוון לנשים וגברים.

תקנון זה הינו הסכם מחייב בינך  (להלן “הקונה”) לבין wpexpress רונן אבוטבול (להלן “החברה”).

  1. הנחיות כלליות:
    • כל תושב ישראל בעל כרטיס אשראי או חשבון Pay Pal תקף רשאי לרכוש מוצרים באתר.
    • הקנייה באתר מחייבת רישום מוקדם למערכת מעמד התשלום.
    • באחריות הקונה לספק לחברה במעמד הרישום למערכת ו/או הקניה את כל פרטיו הנכונים. רישום באמצעות פרטים כוזבים ו/או חלקיים עלול לגרום לעיכוב בזמני האספקה כפי שיפורטו בהמשך ואף לביטול ההזמנה ע”י החברה.
    • הקונה מצהיר בזה שטרם ביצוע הרכישה, קרא את נתוניו הטכניים של המוצר שאותו הוא מבקש לקנות בדף המוצר ומצא כי המוצר מתאים לצרכיו.
    • הקונה מצהיר בזה שטרם ביצוע הרכישה, קרא את תקנון זה.

 

  1. הצהרת פרטיות:
    • כדי להשלים את הרכישה באתר על הלקוח למסור את כל פרטיו כפי שיידרש בטופס הרישום לאתר.
    • החברה מתחייבת לשמור על פרטיות הקונה ולהימנע מהעברת פרטיו לכל גורם צד ג’.
    • הקניה באתר הינה מאובטחת, פרטי כרטיס האשראי מוגנים ואינם מועברים לכל גורם צד ג’.
  • באתר זה עשוי לעשות שימוש בקבצי קוקיז (במיוחד עבור משתמשים רשומים ומנויים) ובממשקי סטטיסטיקה פנימיים בכדי לשמור תיעוד סטטיסטי אנונימי של גולשים וניתוח תנועת הגולש/ים, הרגלי גלישה באתר וניתוח קליקים וזמן שהייה.
  • בכל העת ולבד מאשר גולשים המחוברים לאתר המידע הנשמר הוא אנונימי לחלוטין ואין בו את שם הגולש או כל פרט מזהה אחר.

 

  1. אופן הרכישה באתר:
    • לרשות 2 אפשרויות לבחירת המסלול המתאים לצרכיך : א. תשלום שנתי ב. תשלום אחד
    • לאחר בחירת המסלול המתאים תתבקש למלא את כל הפרטים הנחוצים ליצירת כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך.
    • לאחר מילוי כל הפרטים תועבר לדף תשלום עבור המסלול אותו בחרת.
    • התשלום עבור הרכישה אפשרי באמצעות חשבון PayPal או באמצעות כרטיס אשראי על גבי שרת מאובטח.
    • לאחר ביצוע הזמנה ותשלום באמצעות כרטיס אשראי או חשבון PayPal, העסקה תהיה בסטטוס עסקה ממתינה עד לקבלת אישור מחברת האשראי או PayPal כי התשלום בוצע בהצלחה, ברגע שיתקבל האישור ישתנה סטטוס ההזמנה להושלם וכרטיס הביקור יפורסם ויהיה זמין להצגה.
    • במידה ולא ניתן לספק את המוצר תוך משך הזמן כפי שצויין במעמד הקניה אנו נודיע לקונה טלפונית על מועד אספקה אפשרי, כמו כן תינתן לקונה האפשרות לבטל את העסקה ללא חיוב כל שהוא.

 

  1. המוצרים:
    •  החברה הינה המפתח של מערכת ליצירת כרטיסי ביקור דיגיטליים.
    • כל כרטיס ביקור דיגיטלי שנוצר במערכת משויך לכתובת URL ייחודית שתציג רק את הכרטיס הספציפי שנוצר במערכת ושויך אליה.
    • כל העיצובים המוצעים למכירה באתר כוללים תמונות להמחשה בלבד.
    •  על מנת שכרטיס הביקור יראה כמו התמונה להמחשה יש למלא את כל השדות בטופס יצירת הכרטיס.
    • דע כי מחיקה של הכרטיס ממערכת הניהול תמחק את הכרטיס לחלוטין מהמערכת ללא אפשרות לשחזור ושמירת כתובת ה URL הייחודית שנוצרה לכרטיס הביקור ובמקרה כזה לא תהיה לך שום טוענה, דרישה ו/או תביעה כלפי החברה.
  1. ביטול עסקה והחזרת מוצר:
    • ביטול העסקה יבוצע בהתאם לפירוט הבא:
      • בביטול עסקה ששולמה בכרטיס אשראי, העסקה תבוטל וכרטיס האשראי יזוכה במלוא סכום העסקה.
      • בביטול עסקה ששולמה באמצעות PayPal, הקונה יקבל החזר לחשבון ה PayPal  שבאמצעותו בוצע התשלום, בניכוי עמלת העסקה ששולמה ל PayPal  ע”י החברה. גובה עמלת העסקה הינו 3.4% מסכום העסקה + 1.2 ₪.
    • בכל מצב של ביטול עסקה ימחק לחלוטין כרטיס הביקור הדיגיטלי וכתובת ה URL של הכרטיס והמשתמש שנוצר במערכת ללא אפשרות לשחזר וללא אפשרות לשמור על כתובת ה URL , אלה ע”י ביצוע עסקה חדשה ויצירת חשבון חדש קבלת כתובת חדשה לכרטיס הביקור הדיגיטלי.

 

  1. שרות לקוחות ותמיכה טכנית:
    • נשמח לעמוד לרשותכם בכל עניין או שאלה.
    • ניתן ליצור קשר עם החברה באמצעות דף צור קשר, הטפסים השונים ליצירת קשר, הצ’אט באתר או באמצעים המפורטים להלן:
    • טלפון: 050-6773333
    • בימים א’-ה’ בשעות 10:00-17:00
    • דוא”ל: Sales@mybc.co.il

 

כללי

1.אתר mybc.co.il (להלן “האתר”) הוא אתר המשמש קניון אלקטרוני לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל המציע לך תכנים שפורסמו, מידע, מוצרים מספקים שונים וכן תכנים נוספים בתחומים שונים (להלן – “השירותים”).

  1. השימוש באתר זה על כל תכניו והשירותים המוצעים בו, הורדות של קבצים, רכישת מוצרים, מדיה כגון תמונות וסרטונים והתכנים השונים המוצעים באתר מוצעים בכפוף ובהתניה יסודית של הסכמתך לאמור בתקנון זה והנך מוזמן לקחת בו חלק בכפוף להסכמתך לתקנון ותנאי שימוש זה.
  2. האתר כמו גם כל המידע שבו לרבות עיצוב האתר, קוד האתר, קבצי מדיה לרבות גרפיקה, סרטונים, תמונות, טקסטים, קבצים המוצעים להורדה וכל חומר אחר אשר מוצג באתר שייכים במלואם לאתר הנ”ל ומהווים קניין רוחני בלעדי של אתר mybc.co.il, אין להפיץ ו/או לצלם ו//או להעתיק ו/או לשכפל ו/או לפרסם ו/או לחקות ו/או לעבד פיסות קוד, גרפיקות, סרטונים, סימנים מסחריים, כל מדיה ותוכן אחר כולל תקנון ותנאי שימוש זה ו/או כל חלק ממנו ו/או לעשות בו כל שימוש ללא הרשאה מראש ובכתב מאת בעל האתר mybc.co.il .
  3. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון, כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים. השימוש באתר mybc.co.il מהווה הסכמתך, כי קרא את כל האמור בתקנון ותנאי שימוש זה והנך מסכים לאמור בו, טרם החלת לגלוש בעמוד אחר באתר.
  4. הנך מצהיר בזאת, כי האמור בתקנון ותנאי שימוש האתר הוא שיכריע בכל חילוקי דעות בין הצדדים.
  5. הנך מצהיר כי בכל מקרה מסוג זה, לא תהיה רשאי להעלות טענה ביחס עם הסכמתך לכל תנאי בתקנון ותנאי שימוש האתר.
  6. תקנון ותנאי שימוש באתר הנ”ל נכתב ומנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד והם מתייחסים לגברים ולנשים כאחת לנשים וגברים כאחד.
  7. תנאי מוקדם לתוקף הרכישה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגביה.
  8. גלישה באתר/בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בה, מבטאת את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון ותנאי השירות. לפיכך אם אינך מסכים לחלק ו/או לכל תנאי תקנון ותנאי שירות זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר/בחנות.
  9. תנאי תקנון זה עשויים להשתנות מעת לעת והחנות שומרת על זכותה לעדכן ו/או לשנות אותם ו/או לבטלם, על פי שיקול דעתה הבלעדי.
  10. אנא הקפד להתעדכן בהוראות התקנון ותנאי השירות לפני כל רכישה בחנות.

“הנהלת האתר” – אדם ו/או גוף ו/או החברה המחזיקה ו/או מי מהם ו/או מטעמם המפעיל את האתר mybc.co.il.

תנאי השימוש בתכנים ובמידע באתר mybc.co.il

  1. זכות השימוש במידע באתר הינה לך כמשתמש בלבד, הנך מתחייב שלא להרשות שימוש כלשהו, במידע, בין בתמורה ובין שלא בתמורה, לצד ג’ כלשהו.
  2. הנך מתחייב להשתמש במידע ובשירותי האתר בהתאם לדרישות כל דין ובכפוף להנחיות ולהוראות באתר ובתקנון ותנאי שימוש זה.
  3. הנך מתחייב כי לא תפרסם ברבים מידע ו/או כל חלק ממנו, אלא בהתאם לתנאים כמפורט באתר. בנוסף, הנך מתחייב לא לפרסם ברבים כל מוצר ו/או פלט של המידע, בין שהוא מודפס כשרטוט או כדו”ח ובין שהוא ניתן כקובץ להורדה ושמירה על מחשב המשתמש ו/או על גבי אמצעים מגנטיים או בכל צורה אחרת וכי לא תשכפל, לא תפיץ, לא תצלם, לא תעתיק ולא תדפיס כל מוצר ו/או פלט כאמור לעיל מתוך המידע או כל חלק ממנו לצורך הפצה ו/או פרסום בכל דרך שהיא. בנוסף, הנך מתחייב כי לא תאפשר, בין במישרין ובין בעקיפין, בין בתמורה ובין ללא תמורה, את ביצוע אחת או יותר מהפעולות המפורטות לעיל.
  4. ידוע לך כי כל שכפול, פרסום, העתקה, שידור, הפצה, משלוח של מידע המאוחסן באתר, שלא הותר במפורש אסור, אלא אם נתנה לכך הסכמת הנהלת האתר מראש ובכתב.
  5. הסכמתך כוללת את הצהרתך כי, המידע לא ישמש למטרות רווח או למטרות מסחריות אחרות ולא יאוחסן באתרים אחרים ברשת האינטרנט, הנך מתחייב שלא לאסוף ו/או להעביר לאחר כתובות מייל מהאתר ולא לעשות כל שימוש היכול להביא לידו רווח כספי, מכתובת מייל שפורסמה באתר.
  6. אתרים בהם יפורסם תוכן מאתר זה על פי הסכם ו/או הסכמה פרטניים מלבד תקנון ותנאי שימוש זה, מתחייבים לקבל ראשית את הסכמת הנהלת האתר בכתב בלבד ובכל מקרה יהיו כפופים להוראות תקנון ותנאי שימוש זה.
  7. הנך מתחייב לשמור בהקפדה יתרה על המידע ולנקוט בכל משני הזהירות הנדרשים לשם מניעת אובדנו ו/או הגעתו לידי אחר.

 

תנאי השימוש באתר ו/או בפורומים ו/או בחנות ו/או הוספת תגובות ו/או הודעות

  1. הנהלת האתר רשאית לאפשר לך להשתתף בפורומים אותם היא רשאית להעלות לאתר, בנושאים שונים, כפי שיקבע על פי שיקול דעתה הבלעדי של הנהלת האתר וכפי יקבע מעת לעת על ידי הנהלת האתר (להלן- “הפורומים”) ובכלל זה, להוסיף הודעות ו/או תגובות מטעמה וכן לעיין בהודעות ו/או בתגובות שנכתבו על ידי משתמשים אחרים (להלן- “ההודעות”).
  2. הנך מסכים, כי לאור אופי האתר, אין בהכרח ההודעות מסופקות ו/או נערכות ואו מוצגות על ידי הנהלת האתר וכי הן מוצגות בפורומים כפי שהן (AS IS) על ידי משתמשים, מבלי הנהלת האתר בודקת את מהימנותן, דיוקן ו/או נכונותן וכי הנהלת האתר לא תישא בכל אחריות לכל טעות, אי דיוקים, אי התאמה או לכל נזק ישיר או עקיף עלול להיגרם ו/או יגרם כתוצאה מצפייה ו/או שימוש בפורומים ו/או בהודעות.
  3. הנך מתחייב, כי כל הודעה ו/או תגובה שתפורסם על ידך לא תפר הוראות כל דין ולא תכלול כל חומר הפוגע או מפר זכויות קנייניות של גורם אחר ו/או כל חומר פורנוגראפי ו/או בעל אופי מיני בוטה ו/או העלול לפגוע ברגשות הציבור ו/או כל חומר הנוגע לקטינים ומזהה אותם ו/או כל חומר בלתי חוקי ו/או חומר המעודד, תומך, מסייע, מספק הוראות לביצוע או מזהה בביצוע מעשה המהווה עבירה פלילית לפי דיני מדינת ישראל ו/או מדינה ריבונית אחרת ו/או כל חומר המפר צווים שיפוטיים או העלול להפר צווים שיפוטיים ו/או העלול לפגוע בביטחון המדינה ו/או מפר את הוראות הצנזורה ו/או כל חומר המהווה לשון הרע או העלול להוות לשון הרע על אדם ו/או פוגע בפרטיותו ו/או כל חומר שפרסומו נאסר לפי הוראות כל דין ו/או כל חומר העלול להטעות צרכן, כמשמעות הדברים בחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981, או כל דין אחר.
  4. הנך מתחייב לפצות ו/או לשפות את הנהלת האתר בגין כל נזק ו/או הוצאה ו/או חסרון כיס שיגרמו לה עקב הפרת הוראות תקנון ותנאי שימוש זה ו/או פגיעה בזכויות צד שלישי כלשהו בשל פרסום הודעות על ידו.
  5. במקרה בו הפרת הוראות התקנון ותנאי שימוש זה , הנך מסכים לפצות/ לשפות מידית את הנהלת האתר ללא הוכחת נזק, בסכום המקסימלי כאמור בחוק העוולות המסחריות ו/או חוק איסור לשון הרע ו/או חוק זכויות יוצרים, ובכל מקרה הסכום הסטטוטורי הגבוה מבניהם, לפי העניין ובהתאם ליום ההפרה.
  6. ידוע לך, כי הנהלת האתר רשאית לשנות, לערוך, לעדכן, לתקן או למחוק הודעות ו/או להסיר הודעות בשלמותן ו/או בחלקן ו/או כל חומר ו/או מידע מהפורומים, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט וכל זאת מבלי לתת על כך הודעה מראש ובכלל למשתמש ומבלי לגרוע מכל סעד נוסף.
  7. מובהר בזאת, כי הנהלת האתר תהיה רשאית לנקוט כנגד משתמש שיפר הוראות אלה בכל האמצעים העומדים לרשותה על פי דין וכן תהיה רשאית להעביר את פרטיו לכל גורם שעלול להיפגע מפרסום ההודעה.
  8. הנהלת האתר רשאית להפסיק בכל עת את פעילותה ו/או פעילות הפורומים ללא כל הודעה מוקדמת ולמשתמש לא תהיה כל טענה כלפי הנהלת האתר בעניין זה.

הגבלת אחריות

  1. השירותים והתכנים באתר מוצעים לך AS IS והנך מסכים כי הנהלת האתר לא תישא בכל אחריות כלפיך ובכל מקרה לא תהא אחראית להתאמת השירותים לצרכיך ולמטרותיך.
  2. אתה מסכים, כי הנהלת האתר, מפעילת האתר ו/או מי מטעמה ייחשבו כחברה ו/או מפעילה סבירה, על פי ההקשר, בכל מבחן משפטי.
  3. באתר מתפרסם מידע מגוון, הכולל כתבות, תמונות, תכנים, ידיעות, מפות, מאמרים, טבלאות ונתונים שונים. המידע מוגש כשירות למשתמש בלבד והוא עשוי להתעדכן מעת לעת. הנהלת האתר אינה אחראית למהות התכנים, איכותם ו/או כל רשלנות ו/או מחדל אשר עלול להיות בקשר עם התכנים ו/או בקשר לתוכנו של המידע ולכל שימוש שיעשה בו. קודם להסתמכות על כל מידע כאמור, מוצע לבצע בדיקה עצמאית של המידע.
  4. הנך מצהיר בזאת, כי ידוע לך שלמרות שהנהלת האתר פועלת במידת האפשר על מנת שהמידע יהיה נכון ומדויק ככל שניתן, ייתכן ויחולו ליקוים ו/או טעויות ו/או אי דיוקים במידע ו/או בדרך העברתו לך.
  5. המידע המתפרסם באתר וכן הפרסומות המוצגות בו, מאפשרים הפניה לאתרים חיצוניים באינטרנט. הנהלת האתר אינה אחראית בכל צורה שהיא לתוכנו של המידע המוצג באתרים אלה כפי שאין באפשרותה לעמוד על טיבו, איכותו או מהימנותו של המידע באתרים אלה. כל שימוש במידע באתרים אלה יעשה על אחריותך בלבד.
  6. המידע המתפרסם באתר כולל גם מידע שמתפרסם באתר על ידיך ועל ידי משתמשים אחרים. הנהלת האתר אינה אחראית למידע ו/או לדעות שמתפרסמים על ידי המשתמשים ואלה אינם נעשים מטעם הנהלת האתר. הנהלת האתר לא תישא בכל אחריות למידע, מודעות או כל הצעות שיתפרסו באתר מטעם המשתמשים או לכל תוצאה שתנבע כתוצאה משימוש במידע זה.
  7. הנהלת האתר שואפת לספק לך את המידע המוצג באתר ללא הפרעות אך אינה מתחייבת, כי השימוש במידע באתר לא יופרע, יינתן כסדרו, בלא הפסקות, יתקיים בבטחה ללא טעויות או יהיה חסין מפני נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים שיתכנו בשל שיקולים טכניים, תקלות צד ג או אחרים, הפרעות בזמינות האתר. ולכן איננו יכולים להתחייב כי האתר יהיה זמין לכם בכל עת ולא יינתן כל פיצוי כספי או אחר בשל הפסקת השירות / הורדת האתר.
  8. הנהלת האתר לרבות מנהליו, עובדיו וכל מי מטעמו, לא יהיו אחראים בגין כל נזק, ישיר או עקיף, שיגרם לך ו/או למשתמש ו/או לכל צד שלישי בגין השימוש במידע ו/או בתוכנו ו/או בגין ביטול ו/או הפסקת השירותים לרבות בגין שיבושים ו/או ליקויים בהעברת המידע בין אם נגרמו במזיד על ידי צד ג’ כלשהו ובין אם נגרמו בשל תקלה כלשהי.

הגנת הפרטיות

  1. בעת ההרשמה לאתר או לשירותים אחרים (להלן: “השירותים”) רשאית הנהלת האתר לדרוש ממך למלא טופס הצטרפות, על פי ההנחיות המופיעות בו.
  2. הפרטים שיימסרו על ידיך ומידע נוסף שיצטבר אודותיך יישמר במאגר המידע של הנהלת והיא תעשה בו שימוש בכפוף להוראות כל דין.
  3. לידיעתך – אין חובה למסור להנהלת האתר/למלא באתר פרטים כלשהם, אך יחד עם זאת, קבלת השירותים הנוספים לא תתאפשר ללא מסירת הפרטים המצוינים בטופס ההצטרפות כשדות חובה.

 

  1. הנהלת האתר תהיה רשאית לעשות שימוש בפרטים שיימסרו על ידיך במועד ההרשמה לשירותים ו/או שיצטברו אודותיך בעת השימוש באתר, על מנת ליצור קשר עמך ולעדכנך בדבר מבצעים באתר ו/או בנוגע לשירותים נוספים המוצעים על ידי הנהלת האתר או על ידי אחרים עמם תתקשר הנהלת האתר. בנוסף, הנהלת האתר רשאית לעשות שימוש במידע הנ”ל למטרות שיווקיות ו/או כחלק מנתונים סטטיסטיים שנאגרים על ידה לשם שימוש אישי ו/או כחלק מנתונים המועברים לצד ג’ וזאת בכפוף לכך שמידע זה לא יזהה אתך בשמך או בפרטי זהותך.

 

זכויות יוצרים וקניין רוחני

 

  1. הנך מצהיר, כי ידוע לך שזכויות היוצרים, זכויות הפטנטים, הסודות המסחריים, זכויות הבעלות ו/או השימוש במידע לרבות זכויות ההפצה וכל קניין רוחני אחר במידע שייכים להנהלת האתר ולא תהיה לך כל זכות מכל סוג שהיא במידע וכי השימוש במידע הינו לצרכיך האישיים בלבד.
  2. הנהלת האתר מודיעה שהינה שומרת על פרטיותך בין היתר באמצעות דף תשלום בתקן PCI, ובהתאם הנהלת האתר גם לא תפגע בפרטיות הלק’ ותמלא בעניין זה אחר הוראות הגנת הפרטיות התשמ”א 1981.
  3. חלקים שונים מהמידע וכן חלק מהתמונות, מוצגים באתר בהתאם להסכמים בין הנהלת האתר לבין צדדים שלישיים. זכויות היוצרים בתכנים אלה ו/או בתמונות ו/או בקבצי וידאו שייכים לצדדים שלישיים, שהתירו להנהלת האתר לעשות בהם שימוש. אין לשכפל, להעתיק, להפיץ, לשווק, להשתמש או למסור לאחרים את המידע ו/או חלק ממנו ו/או טקסטים ו/או חלקים מהם ו/או תכנים ו/או חלק מהם ו/או התמונות ו/או לעשות בהם כל שימוש מסחרי או לא מסחרי אחר, בלא קבלת הסכמה מפורשת מאת הנהלת האתר או בעל זכויות הקניין/יוצרים של התוכן, מראש ובכתב.

האתר כקניון וירטואלי

  1. האתר משמש כקניון אלקטרוני ו/או כחנות לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל, בין היתר באמצעות השתתפות במכירות פומביות ו/או מכירות קבוצתיות ו/או מכירות אישיות ואחרות ו/או באמצעות אחרים (להלן: “מכירות”).
  2. הנהלת האתר רשאית לאפשר לך לרכוש מוצרים ושירותים שונים באמצעות האתר, בדרך נוחה, מהירה, קלה ובמחירים אטרקטיביים, לפי שיקול דעתה הבלעדי של הנהלת האתר וממיטב היצרנים, היבואנים והקמעונאים הפועלים בישראל ומחוץ לישראל.

בעלי החנויות, בתי העסק ומפעיליהם (להלן: “הספקים”) מציעים באתר מוצרים ושירותים למכירה בדרכים שונות.

  1. פרסום המופיע באתר לגבי כל מכירה מכל סוג שהוא אינו בא לתת את מלוא הפרטים ובכל רכישה הנך מתחייב לבקש מאת הנהלת האתר פירוט מראש ובכתב שישלח באמצעות דואר ישראל בלבד בכל נושא שקשור לסוג המכירה, אופי המכירה, וכן לגבי אופי ותכונות המוצר.
  2. אתה לא תסתמך בכל מקרה על כל פרסום באתר ותהא מנוע מלהעלות טענה כלשהי עם מכירה דרך האתר בכל מקרה של פניה לקבל את פרטי המכירה מראש ובכתב, מאת הנהלת האתר באמצעות דואר ישראל.
  3. מיד לאחר ביצוע רכישה רשאית הנהלת האתר לבצע בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע”י חברות כרטיסי האשראי, רשאית הנהלת האתר לתת הודעה מתאימה כי הפעולה אושרה או נדחתה. במידה שאושרה, תירשם ההזמנה במחשבי הנהלת האתר.
  4. הנך מצהיר, כי ההרשמה לאתר מהווה אישור מצדך להיכלל ברשימת לקוחות האתר, אשר נמנים על תפוצת הדיוור הישיר של הנהלת האתר ו/או מי מטעמה.
  5. יובהר ויודגש כי משלוח הדואר האלקטרוני אינו מהווה ראיה על ביצוע פעולה ואינו מחייב את הנהלת האתר ו/או הספקים. הרישום שנרשם במחשבי הנהלת האתר יהווה ראיה סופית וחלוטה לנכונות הפעולות.

חיובך בגין עלות המוצר או השירות הנרכש על ידך, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי, לאחר ביצוע הפעולה אך רשאית הנהלת לדרוש את התמורה גם בכל דרך אחרת.

  1. הנך מצהיר, כי ידוע לך שכל הגשת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית ואם תעשה כן, הנך צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
  2. במקרה בו לא אושרה העסקה ע”י חברות האשראי תקבל הודעה מתאימה מהנהלת האתר. לצורך השלמת הרכישה תידרש ליצור קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות של הנהלת האתר לצורך הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה. הנך מסכים, כי במקרה כזה תהא מחוייב כלפי הנהלת האתר, בעוד כלפי הנהלת האתר פעולה תחשב כמושלמת רק לאחר הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה על ידיך. במקרה כאמור, יחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד אישור העסקה ע”י חברת כרטיסי האשראי. לא פעלת להסדרת האישור בתוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על סירוב חברות האשראי למתן אישור לביצוע העסקה, יהיו הספקים ו/או הנהלת האתר זכאים לבטל את ההזמנה ו/או לדרוש את תמורת העסקה בכל אמצעי תשלום אחר, לפי שיקול דעתה של הנהלת האתר.
  3. במקרה בו ביקשת שלא למסור את פרטי כרטיס האשראי באתר, אלא באמצעות הטלפון, רשאי ליצור עמך קשר טלפוני נציג הנהלת האתר לצורך קבלת פרטי האשראי. הפעולה תחשב כמושלמת מצד הנהלת האתר רק לאחר מסירת פרטי האשראי על ידיך. במקרה כאמור, יחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד קבלת פרטי האשראי ואישור העסקה ע”י חברת כרטיסי האשראי. יובהר ויודגש כי היה ובחרת באפשרות לפיה נציג הנהלת האתר יצור עמך קשר טלפוני לצורך קבלת פרטי האשראי, ואינך השבת לפניה הטלפונית ו/או לדואר האלקטרוני של הנהלת האתר בתוך 7 ימים ממועד הפניה, יהיו הספקים ו/או הנהלת האתר זכאים לבטל את ההזמנה.
  4. הנהלת האתר ו/או הספקים יציגו באתר פרטים כגון תיאור המוצר ו/או השירות, מחיר המוצר ו/או השירות, אחריות על המוצר וזמן אספקה בקשר עם מוצריהם ושירותיהם וכל פרט אחר הנדרש להצגה על פי כל דין.

לפרטים נוספים ובירורים, ניתן לפנות לספקים בטלפון ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני.

  1. הנך מסכים, כי השלמת הליך מכירה באמצעות הטלפון כאמור, מותנה בכך שהמוצר המוצע למכירה יהא קיים במלאי אצל הספק בעת השלמת הליך המכירה או יגיע לידיו בתוך זמן סביר.
  2. הנהלת האתר ו/או הספקים יהיו רשאים, על פי שיקול דעתם הבלעדית ובכל עת, להגדיל את הכמות המוצעת. כמו הנהלת האתר ו/או הספקים יהיו רשאים להאריך או לקצר את זמן המכירה, בכל עת וללא הודעה מראש.
  3. הנך מסכים, כי, מציע במכירה יחשב כזוכה במכירה, רק אם עמד בהוראות התקנון ותנאי השימוש ורק לאחר השלמת בדיקת כרטיס האשראי וקבלת אישור מחברת האשראי לרכישה.
  4. הנהלת האתר תהא רשאית לעדכן בכל עת כל פרט ביחס לכל מכירה באתר על פי שיקול דעתה הבלעדי, ומיד עם עדכון הפרטים על ידי הנהלת האתר יהיו הפרטים המעודכנים התנאים המחייבים את הצדדים.
  5. הנהלת האתר ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצרים או השירותים בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בעמוד המכירה של המוצרים או השירותים. הנהלת האתר ו/או הספקים מתחייבים לספק רק מוצרים אשר תמורתם שולמה במלואה באמצעות כרטיס אשראי כמפורט להלן.
  6. הנהלת האתר ו/או הספקים לא יהיו אחראים לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרמו כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתם לרבות שביתות השבתות וכו’, אלא אם כן נכתב אחרת ובמפורש בעמוד המכירה. בכל מקרה תוגבל אחריותה של הנהלת האתר בקשר עם איחורים, עיכובים או כשלים באספקת מוצרים או שירותים שנרכשו באתר לנזקים ישירים ככל שייגרמו עקב מעשה או מחדל של הנהלת האתר או מי מטעמה ובהיקף שלא יעלה על מחיר המוצר או השירות שנרכשו על ידיך ואשר התקבלו בפועל אצל הנהלת האתר. הנהלת האתר ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, או מיוחד שיגרם או שעלול להיגרם לך על כל איחור, עיכוב או כשל באספקת מוצר או שירות – בכל עילת התביעה שתטען – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.

במידה והנך מעוניין לבטל עסקת רכישה לפני משלוח המוצר ו/או ייצור ההזמנה, תוכל לעשות זאת באמצעות בקשה מתאימה בכתב באמצעות דואר אלקטרוני או באמצעות טופס “צור קשר”. בקשות שאינן בכתב לא תתקבלנה.

  1. בכל מקרה, לא תהיה רשאי לטעון לאחריות הנהלת האתר כ”עוסק” בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
  2. הנהלת האתר תהא רשאית לבטל עסקה ו/או מכירה כולה או חלקה.
  3. בכל מקרה בו נפלה בהצעה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר; לא תהא הנהלת האתר אחראית לכל נזק ישיר או עקיף שנבע מהטעות והנך מצהיר, כי ידוע לך שייתכנו טעויות באתר.
  4. הנהלת האתר תהא רשאית לבטל כל עסקה מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי בכל מועד שהוא ולרבות במידה ויתברר לה כי העסקה ו/או המכירה לוותה בפעילות בלתי חוקית של הזוכים ו/או מי מהם ו/או צד ג’ כלשהו.
  5. ה”חנויות” ו/או “העסקים” המופיעים באתר אינם בבעלות הנהלת האתר ואינם מופעלים על ידיה, ונמצאים באחריות הבלעדית של הספק. אלא אם כן נכתב אחרת, כל מידע ומייצג המוצג באתר לגבי ה”חנויות” ו/או “העסקים”, המוצרים והשירותים המוצגים באתר, בין אם במכירה ישירה ובין אם במכירה פומבית ו/או קבוצתית ו/או אישית, טיבם ואיכותם, נמסרו להנהלת האתר ע”י הספקים והינם באחריותם הבלעדית והמלאה של הספקים ושלך.
  6. הנך מתחייב לבדוק בעצמך כל מידע כאמור ומצהיר, כי לא יסתמך על המידע המופיע באתר.
  7. הנהלת האתר לא תהא אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותו קישור.

הנהלת האתר אינה מתחייבת כי הקישורים (לינקים) באתר יובילו אתך לאתר אינטרנט פעיל.

  1. הנהלת האתר ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק עקיף, תוצאתי או מיוחד שיגרם לך או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר לרבות רכישה במסגרת הליך המכירה הפומבית – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא. אחריות הנהלת האתר בכל מקרה תוגבל להחזר כספך ששולם לידי הנהלת האתר בלבד.
  2. הנהלת האתר לא תהא אחראית להרכבתם ו/או להתקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול עליך בלבד ועל חשבונך. כמו כן, הנך אחראי באופן בלעדי לתחזוקה ולשירות הנדרש למוצר הנרכש על ידך באמצעות האתר, אלא אם כן נכתב מראש ובמפורש אחרת באתר.
  3. מבלי לגרוע מתנאי התקנון ותנאי השימוש הנך מצהיר שידוע לך שהאתר מפעיל תנאי מדיניות ביטולים, לפי הכללים הקבועים בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981 ובתקנות ביטול עסקה -שבתקנות הגנת הצרכן, התשע”א-2010

 

סיום ההתקשרות

  1. הנהלת האתר תהיה רשאית לחסום לאלתר את השירותים במידה ואתה תשתמש בשירותים בניגוד לדרישות כל דין ו/או בניגוד להוראות תקנון ותנאי שימוש זה או מכל סיבה סבירה אחרת. חסימת שירותים על ידי הנהלת האתר יכולה להיעשות על ידי אמצעים טכנולוגיים או על ידי משלוח מכתב ו/או דואר אלקטרוני אלך האוסר עליך להשתמש באתר.
  2. הנך מתחייב לכבד כל איסור של הנהלת האתר לגלוש באתר, ככל שיודע לך על ידה.
  3. למען הסר ספק, יובהר, כי הפסקת ההתקשרות בין הצדדים לא תגרע באיזה מהתחייבויותיך כאמור בהסכם זה.

בוררות

  1. מבלי לגרוע מזכותה של הנהלת האתר לפנות לכל ערכאה שיפוטית הנך מתחייב, כי בכל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה שתהא לו כנגד הנהלת האתר תאה מחויב על פי תקנון זה בפנייה להליך בוררות.
  2. גלישה באתר זה על ידיך מהווה הסכמה חלוטה ונחשבת כחתימתך על הסכם בוררות אשר יחייב אותך.
  3. הנך מסכים מראש לסילוק כל תובענה שתגיש שלא בהתאם להתניית הבוררות.
  4. תביעות ו/או דרישות ו/או טענות שלך יתבררו רק באמצעות הליך בוררות שיתקיים בכפוף להסכמת הנהלת האתר בפני בורר שיתמנה על ידי ראש לשכת עורכי הדין בישראל בלבד.

תנאים נוספים

 

  1. הנהלת האתר ו/או מי מטעמה שומרים על כל זכות לשנות את הוראות וכללי השימוש באתר מזמן לזמן, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. כל שינוי כאמור יחייב אותך מרגע פרסומו באתר.
  2. הנך מתחייב לעיין מפעם לפעם בתקנון זה ולהתעדכן בשינויים בו, הנך תהא מנוע מטענה, כי לא התעדכנת בשינויים בתקנון ותנאי השימוש
  3. הנהלת האתר תהיה רשאית לגבות תשלומים בגין השירותים המוצעים באתר ובלבד שפרסמה זאת באתר, 14 ימים לפחות קודם לתחילת הגבייה.
  4. הנך מתחייב לשפות את הנהלת האתר בגין כל חסרון כיס שיגרם לה לאור הליכים משפטיים שתפתח נגדה ובכל מקרה בו תאלץ הנהלת האתר להסתייע בשירותים משפטיים לאור מעשיך ו/או מחדליך ו/או לאור פנייתך לערכאות, תפצה את הנהלת האתר בסך מוסכם של 45,000 $

ארה”ב בתוך 10 ימים ממועד פנייתך לערכאות וללא קשר לתוצאות ההליך אשר לשמו פנית לערכאות. חובתך לשאת בעלויות המשפטיות של הנהלת האתר כאמור תבואו בכל מקרה בנוסף לכל סעד אחר שיעמוד לרשות הנהלת האתר ובכל מקרה מבלי לגרוע מאיזה מזכויות הנהלת האתר כאמור בתקנון זה.

  1. הנך מצהיר, כי רק האמור בתקנון ותנאי שימוש זה יחייב את הצדדים.
  2. הנך מצהיר, כי אתה מסכים בהתאם לתיקון 40 לחוק התקשורת, להיות נמען להודעות פרסומיות שישלחו אליך מהאתר וכי ידוע לך שתוכל בכל עת לפנות באמצעות כתובת המייל המופיעה באתר, לצורך הסרתך מרשימת התפוצה והפסקת משלוח הודעות פרסומיות אליך.
  3. הנך מצהיר שידוע לך שנוסחי התקנונים מתעדכנים מפעם לפעם בעוד הנוסחים ההיסטוריים של התקנונים נשמרים בכתובת ופתוחים בכל עת לעיון הגולשים.
  4. הנך מצהיר, כי ידוע לך שאין האמור באתר יכול להוות ייעוץ מקצועי ו/או משפטי ו/או ייעוץ כלל.
  5. מקום השיפוט הבלעדי בכל עניין ומחלוקת בכל הנוגע לשירותים באתר, יהיה בית המשפט המוסמך בירושלים בלבד, אשר ידון בעניין בהתאם לדיני מדינת ישראל.

 

סגירת תפריט
×

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר

  • אנחנו לא אוהבים ספאם! הפרטיות שלך חשובה לנו ופרטיך בטוחים איתנו!

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר

  • אנחנו לא אוהבים ספאם! הפרטיות שלך חשובה לנו ופרטיך בטוחים איתנו!